• Social
  • vrijdag 3 mei 2013

    De Remington ci95 pearlwand!

    Gister was ik dus in de stad en zag ik dé krultang waar iedereen het over had! Misschien heb je al weleens van de krultang gehoord, deze krultang heeft de naam "Remington CI95".
    De krultang werkt heel fijn, op het begin was het wel even wennen voor
    mij, want je moet je haar zeg maar óm de krultang heen draaien, terwijl ik altijd de 'standaard' krultang gebruikte waar een klep op zit. Wel wordt er dan ook door veel mensen aangeraden om een krultang te nemen zónder een klep. En een krultang zónder klep vind ik voor mij ook wel wat makkelijker werken.
    Je kan zelf bepalen hoe heet je de krultang wilt hebben, en dat is tussen de 130°C tot 210°C. Maar wanneer je de krultang even wilt neerleggen omdat je je handen nodig hebt, kan dat gelukkig wel. De krultang is erg heet, maar omdat er een standaardje aan de krultang zit, kan je 'm dus wel neerleggen en hoef je niet bang te zijn dat de krultang iets beschadigt door de hitte. En als je bang bent dat je je vingers misschien verbrand hoeft dat niet, je krijgt naast de krultang namelijk ook een handschoentje die je kan aan doen terwijl je je haar krult!
    Toen ik eenmaal wist hoe de krultang het makkelijkst werkte voor mij, maakte ik er een foto van. Dit was het resultaat:


    Hebben jullie ook een goedwerkende krultang? Laat in de reactie achter welke krultang jij hebt & wáárom je deze krultang nou zo handig vindt!

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten