• Social
  • zondag 12 juli 2015

    Summer-Bucketlist 2015

    Bron
    Hey lovelies!
    Het is alweer een tijdje geleden dat ik een écht artikel heb geschreven op mijn blog. Omdat het inmiddels zomervakantie is, heb ik alle tijd van de wereld om er echt even voor te zitten. Wat ben ik blij dat het zomervakantie is.. In de laatste paar weken van school had ik het echt even druk! De laatste paar toetsen waren allemaal in dezelfde week gestopt, waardoor ik iedere dag keihard moest leren. Gelukkig is dat nu voorbij, haha! In dit bericht wil ik mijn Summer-Bucketlist met jullie delen.

    En dus wil ik jullie in dit bericht vertellen wat ik zeker weten wil gaan doen in deze zomervakantie. Nu nog hopen dat ik overal aan toekom! Deze vakantie ga ik proberen om álles te doen, maar als ik een paar dingetjes niet heb gedaan, ga ik er na de zomervakantie alsnog even tijd voor maken. Daarom wil ik volgend schooljaar goed mijn tijd in gaan plannen.


    1 Fotograferen
    Bron
    Van mijn ouders had ik dit jaar een hele mooie camera gekregen. De eerste dag dat ik de camera had, ben ik de hele dag door gaan fotograferen. Gevolg: de batterijen had ik na 4 dagen al 5x opgemaakt, oeps. En dat komt niet doordat de batterijen snel opgaan! Haha! Zodra ik even begin met één foto maken, ben ik vervolgens na twee uur nog steeds foto's aan het maken. Er zitten wel veel pluspunten aan de batterijen. Als je bijvoorbeeld op reis gaat, kan je gewoon een paar extra batterijen meenemen waardoor je nooit het probleem hebt dat je je camera moet opladen. Ook is een pluspunt dat als je extra batterijen hebt, de andere batterijen gewoon kan opladen en ondertussen gewoon foto's kan maken met de andere batterijen. Op het begin lijkt het een nadeel, maar als je merkt dat je heel veel foto's per dag maakt, kunnen de batterijen een pluspunt zijn, maar natuurlijk kan iedereen er anders over denken.

    2 Veel boeken lezen
    Bron
    Een verhaal lezen en alles om me heen even vergeten vind ik geweldig. Ik heb een liefde voor boeken waarin je je zó goed kan inleven, dat het net lijkt alsof je het zelf hebt meegemaakt. Daarom lees ik ook vaak boeken met een hoofdpersoon die op dezelfde manier denkt als ik. 
    Boeken zorgen er simpelweg voor dat ik soms even een ander leven lijdt. 
    Binnenkort zal er waarschijnlijk ook een artikel online komen met een paar boeken die ik deze vakantie wil lezen. En ook zal ik waarschijnlijk een filmpje maken over de boeken die ik heb gelezen.


    3 Kleding ontwerpen en maken
    Bron
    Al toen ik een klein meisje was, vond ik het heel erg leuk om mijn eigen kleding te maken. Mijn moeder hielp me daarmee en vervolgens wist ik hoe ik een eigen tas kon maken. Vorig jaar had ik ook een jacket gemaakt die is geïnspireerd door die van Coco Chanel.




    4 Weer gaan beginnen met piano en gitaar spelen
    Bron
    Mijn broer leerde mij vroeger altijd hoe je liedjes op de piano en gitaar kon spelen. Later leerde ik altijd via YouTube hoe ik liedjes op deze instrumenten kon gaan spelen. In groep 6 en groep 7 op de basisschool kreeg ik ook nog eens één keer in de week muziekles en dat vond ik altijd de allerleukste les op school. Toen ik naar de middelbare school ging, speelde ik veel minder op deze instrumenten waardoor ik het allemaal een beetje verleerd ben.

    5 Tekenen & Schilderen 
    Bron
    Deze twee hobby's doe ik nog steeds erg regelmatig. Persoonlijk vind ik dat je tekenen en schilderen nooit kan verleren. Het is iets wat je leert en wat vervolgens altijd bij je blijft.
    Een paar keer in de week vroeg ik aan mijn broer: 'Tekenen?' Van mijn broer leerde ik daarom hoe ik manga-poppetjes kon gaan tekenen. Toen ik wat ouder werd, probeerde ik ook steeds vaker om realistische mensen te tekenen. Nu heb ik ook Beeldende Vorming op school (wat trouwens ook mijn lievelingsvak is) en wanneer die les begint, ga ik los.


    6 Vloggen
    Bron
    Deze zomervakantie ga ik naar Egmond aan Zee en een klein geheimpje: ik ga daar zeker weten vloggen! Al mijn hele leven maakte ik altijd filmpjes als ik op vakantie was (eigenlijk deed ik dat ook op dagen dat ik gewoon de hele dag in mijn kamer besteedde, maar ach..) en ik maakte dan van al die filmpjes één filmpje en keek dat vervolgens met mijn ouders en broer, omdat zij natuurlijk ook voorkwamen in die filmpjes. Het waren niet de reguliere vlogs die je tegenwoordig altijd tegenkomt op YouTube, waarbij je vooral jezelf filmt. Ik filmde eigenlijk altijd de dingen om me heen: het gebied, mijn ouders en mijn broer, haha! Deze keer wil ik wel proberen om leuke en goede vlogs in elkaar te zetten!

    7 Meer gaan bloggen en veel YouTube video's maken
    Natúúrlijk staat dit op mijn Bucketlist! Ik heb nu heel veel tijd, dus waarom niet? Daarom raad ik zeker aan om mijn YT-kanaal en blog deze zomer goed in de gaten te houden!

    xox Nicole

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten