• Social
  • vrijdag 17 oktober 2014

    Stoffenmarkt | Personal


    Hey! Twee dagen geleden ben ik naar een stoffenmarktje geweest. Alleen al erheen gaan, geeft zo veel inspiratie, haha!
    Vroeger ging ik er dan ook alleen heen voor de inspiratie die je ervan krijgt en omdat het ook gewoon leuk is. En natuurlijk ging het er ook gewoon om dat mijn moeder daar dingetjes wilde gaan kopen. Al de stofjes en knoopjes die er verspreid liggen. Het ziet er allemaal zo schattig uit! Maar deze keer ging ik er wel heen om ook nog wat te gaan kopen. Nu wilde ik kijken of ik ook wat dingetjes kan maken van de stoffen, bijvoorbeeld een klein en simpel tasje. Ik heb al wel wat ideetjes, maar nu nog hopen of ze lukken. ;) Hier komen nog wat foto's van de stoffen die ik heb gekocht:






     



    xox

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten