• Social
  • zaterdag 18 oktober 2014

    Grootste H&M winkel van EU in Rotterdam


    Oké, ik zat dus rustig achter mijn laptop een warm kopje thee te drinken, tot ik ineens las dat H&M een winkel opent in Rotterdam! OMG.
    H&M is echt één van mijn favoriete kledingwinkels en oh ik draag op dit moment trouwens
    ook een broek die ik bij de H&M heb gekocht. Dus nu ik hoor dat ze de grootste winkel hebben geopend van heel Europa, ín Rotterdam, wil ik 'm zeker weten een bezoekje brengen. Dat wordt dan een echte shop till you drop.
    De winkel heeft een grootte van 4500 m², like what?! Ook had ik gelezen dat de winkel alle collecties uit het assortiment & de grootste schoenenafdeling, de grootste home-afdeling voor textiel en de grootste sportafdeling van alle filialen in Nederland heeft. En dat is nou dus echt waar wij meiden blij van worden. :')


    Ben jij van plan om naar de grootste H&M van EU te gaan? Of ben jij er toevallig al geweest? En wat is jouw favoriete kledingwinkel?


    Kisses
    ,

    2 opmerkingen: