• Social
  • maandag 8 december 2014

    Kerst/winter ooglook #My xmas as Nicole

    Hey lovelies!
    Ik heb een ooglook voor jullie opgenomen. De ooglook is speciaal voor de kerst of de winter, maar natúúrlijk kan je 'm ook op andere dagen gebruiken, haha.
    De video staat inmiddels op YouTube, maar wil je i.p.v. een filmpje, liever een geschreven tutorial + foto's? Lees dan verder!

    Stap 1
    Ik begin met een oogschaduw basis van Essence, hierdoor blijft de oogschaduw langer en beter zitten.

    Stap 2
    Nu gebruik ik een witte kleur oogschaduw en die breng ik aan op het ooglid en in de binnenste ooghoek. Doordat je een witte kleur oogschaduw aanbrengt in de binnenste ooghoek krijg je een frissere uitstraling.

    Stap 3
    Nu neem ik de kleur beige en die breng ik ook aan op het ooglid.

    Stap 4
    Nu neem ik een lichtbruine kleur en die breng ik aan vanaf het midden van het ooglid tot de buitenste ooghoek.

    Stap 5


       
    Nu neem ik een donkerbruine kleur en die breng ik aan in de arcardeboog om de oog iets meer diepte te geven.

    Stap 6
    Nu gebruik ik alleen nog wat mascara en dan is de ooglook klaar!

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten